BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday

Tinggal bertiGA!!

         Assalamualaikum semua..
 kepada semua pembaca blog aku ni,di sini aku ingin memohon sejuta kemaafan kepada kalian semua kerana telah lama aku tidak update blog ni..maklumlah busy sikit.hehe..apa khabar semua?aku harap semua pembaca blog aku ini sentiasa sihat walafiat dan dirahmati Allah swt selalu..ameen..hari ini aku dan 2 orang lagi adik aku alyaa dan hanis kena duduk rumah sebab umi,aboh,adik aku pergi melawat mak cik dan pak cik aku di kuantan..aku dan adik aku telah sepakat membuat keputusan tak nak join mereka sebab naik kereta lama2 ni boring..hehe..lagipun banyak lagi homework tak siap padahal cuti sekolah nak buka dah..huhu..pada mulanya kita orang rasa nak pergi ,tapi bila memikirkan banyak lagi benda yg kena dibereskan,so kita orang tak jadi ikut lah..tak pe lah,kejap2 lagi sampailah umi,aboh serta adik bongsuku  ni..semoga mereka selamat pulang dengan baik..

      cuti ni banyak sangat homework yg perlu dibuat..tak boleh bercuti sakan lah jawabnya..dengan kelas tambahan lagi..huhu..takpe,demi masa depanku juga..aku kan nak jadi seorang pelajar yg cemerlang..Ya Allah permudahkanlah segala urusanku dan jadikanlah aku seorang anak yg baik,pelajar yg cemerlang..amin..
     aku rasa sampai sini lah dulu aku update blog ni,actually banyak lagi benda yang aku ingin ceritakan tetapi masa sangat mencemburui aku..huhu.salam..

0 comments: