BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday

BoR!nG..

 Assalamualaikum semua...
             Apa khabar semua??saya harap kamu semua sentiasa dirahmati Allah SWT dan sihat selalu..saya nak minta maaf dengan kamu semua kerana post-post yg lepas mempunyai beberapa perkataan yg kesalahan ejaan..hehe..bukan apa ,cuma saya tak perasan semasa menulis tu sbb terlalu excited sangat kot..ye ke??hehe..tapi,perkataan yg saya sengaja tulis ringkas tu memang ada..contohnya saya tidak eja penuh perkataan tersebut..setiap org tidak  lepas dari melakukan kesalahan tidak kira la kesalahan kecil atau besar..tapi,kita juga mestilah mengelakkan diri kita daripada melakukan kesalahan kalau tidak boleh elak tu nk buat macam mana kan..ermm nak tulis bende eh agi?tak dok idea rasa..tapi saya buat blog ni sekadar untuk mengisi masa lapang la kalau boring..dengan ada blog sendiri,saya boleh jer tulis gape2 pun...sebelum ni,aya suka baca blog orang jer nak buat sendiri malas..tapi suatu hari tu perasaan nak buat blog datang membuak-buak..hehe..dan kini terhasilnya blog ini tapi tidaklah secantik@secantik blog org lain..:)erm..saya hajat saya nak tulis gok istilah2 fizik,kimia,biologi ke dalam blog saya ni sbb kalu buka buleh bace jer..bukannya banyak sangat cuma maksud2 perkataan ke atau apa2 jer..kalu sains tulen kan kene ingt banyak benda..so,saya ambil aliran sains tulen jd banyak la kene ingat dan baca..tapi,kalu sifat M ada gok..tak jadi kije selalu lar..hasrat untuk menjadi seorang pelajar cemerlang tu memang ada..saya percaya setiap orang mesti bercita-cita untuk menjadi seorang pelajarr cemerlang,,tapi atas individu tu sendiri ar rane..saya pun gitu gok..hehe..kalu org baca blog saya ni mesti ada kata saya tulis skema sangat .hahaha..biarlah..ikut kesukan saya la,kalu saya nak base diri saya sebgai aku ke,ana ke,saya ke..ikut lar..saya saje je kabo,takut ada orang pelik baca kadang2 base saya,kadang2 aku,kadang2 ana..hehe..ikut suka lar..hehe..sekarang ni musim hujan dan banjir,tapi dekat kawasan rumah saya maybe susah sikit nak banjir tapi kalu kawasan2 berhampiran rumah saya tu banjir ada kemungkinan jg kot untuk turut banjir sama..emm,boring laa..time sekolah rasa malas nak gi,time cuti rasa rajin pulok nak gi sekolah..hehe..okey la,tak tau doh nak tulis gape..lain kali la pulok..ok..assalamualaikum..

2 comments:

Aqila said...

emm maaf lar ade ayat tk betul..saya tak perasan ..hehe..sorry

mierah. said...

takpe3. huhu