BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday

Ape-ape aje

 Assalamualaikmu semua..
   Apa khabar semua?hari ni baru sempat nak update blog..maklumlah guna broaadband..so,berebut la dgn adk2 aku..dia orang nak tengok facebook..sekarang ni kan facebook tengah mailto:%22hot%22@famous..hehe..tapi aku tak dok pun facebook..rasa malas nak buat ,takut ketagih nanti..hmmm,rasa sekejap jer cuti..mungkin nak dekat 2 minggu lebih dah kot..aku anggar je ni maklumlah tak kira pun..huhu..anda rasa anda telah menggunakan masa cuti ini dengan melakukan perkara yg berfaedah??kalu aku..oh nak study mesti M datang..menyibuk betul..huh..lgpun duk fikir erm banyak hari agi cuti  ni..tu lar duk asyik fikir cuti lama agi..padahal dok pun..jangan salah sangka M tu mende,M ialah malas..hehe..macam mana yer nak mengelakkan dari perasaan M tu..aduish..lagi pun kalu musim cuti ni,rasa malas jer nak study..rasa nak baca novel sokmo..hehe..lgpun novel banyak kat rumah aku..tapi,bukan hak milik aku pun tapi kepunyaan umi aku..hu,menggoda betu tgk novel2 tersebut..oh cakap pasal novel ni,baru aku teringat sesuatu benda..jeng2..saje je buat saspen sikit padahal tak saspen mana pun..masa hari isnin baru ni,umi aku terima novel dari seoarang novelis terkenal iaitu Noor Suraya..yg bertajuk gurindam jiwa..beliau pos melalui pos laju..hak sedap tu dia siap tulis kata2 agi..tambahan pula siap ada tandatangan beliau agi..hak bestnya,ada tandatangan tu r..hehe..sje2 je aku tulis pasal ni bukan ada niat gpe2 pun..tak tau nak tulis gape agi ekpon..haha..okey la..stop sini,lain masa aku tulis agi..salam..

0 comments: