BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday

Saje-saje

 Assalamualaikum semua..
         Terlebih dahulu,aku ingin memohon maaf kepada kalian semua kerana aku telah lama tidak mengupdatekan blog ini kerana disebabkan masalah tertentu..hehe..yer la,sekarang ni kan musim raya haji..so,kita kene ziarah-menziarahi la.hehe..undangan ke majlis2 perkahwinan pun banyak gok..jadi,aku pun sibuk gok..jai,tak sempat ar nk care ke blog ni..haha..oh yer,sekarang ni musim peperiksaan SPM dan STPM..kepada sesiapa yg menduduki peperiksaan ini,aku ingin mengucapkan selamat menduduki peperiksaan dan dapat menjawab dengan baik.. pasal exam ni,debar rasa kearana aku akan menghadapi peperiksaan spm pada tahun depan ..sekejap jer masa berlalu..aku rasa baru je belajar di sekolah rendah..pejam celik,pejam celik umur kita semakin meningkat..jadi kita mestilah menerima kenyataan ini bahawa kita telah menginjak ke alam dewasa dan akan memasuki ke alam tua pulok..hahaha..so,kita mesti bersedia bukan dari aspek jasmani sahaja,malahan dari aspek emosi,roahani dan intelektual..kepada para pelajar aau sesiapa jer isi lah masa cuti anda ini dengan perkara yg berfaedah..ikut lah,kalu nak gi melancong ke ape ke..family aku pun tak tau agi nak gi bercuti mane thn ni..harap2 tempat yg menarik la..hehe..okey bye..

0 comments: