BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday

Salam eidul adha

     Assalamualaikum semua..

Di sini aku ingin mengucapkan selamat hari raya aidiladha kepada semua..walaupun hari ni merupakan raya kedua tetapi boleh lagi kan nk ucapkan selamat hari raya aidiladha kn??hehe..tahun ni aku dan keluarga  telah beraya di rumah datuk belah umi aku di Pasir Puteh..tetapi raya haji ni tak best mane laa berbanding raya aidilfitri baru ni..sbb mak saudara,pak saudara aku ramai yg tak balik..maybe mareka tak dpt cuti kot..tapi apa2 pun best jgk laa sbb masih lg ada pk sedara,mk sedara serta sepupu2ku yg dpt cuti tu balik..hee..ayat merapu ni ..tak pandai sangat laa nk reka ayt2 yg gramatis ni..hehe..sekarang ni,aku duduk rumah che long aku ni di besut..sebenarnya nk balik dh rumah aku td..tapi,adik aku pulak buat xmboh balik..huhu..siap nangis agi,pastu,kita orang pun buat keputusan tak jadi balik pulak..lagi pun kalu balik, esk kene mari pulak sbb umi aku ada buat reunion bersama kwn2nya setelah 25 tahun tidak bejumpa..huhu..mesti best kn..umi aku ada reunion ni dekat dgn rumah mak sedara aku jgk..kat sebuah resort rasanya..okey laa,malas dh ckp pasal tu..hehe.di sini jgk,aku ingin mengambil kesempatan utk mengucapkan jutaan terima kasih kepada sepupuku kerana telah membantuku utk menghasilkan layout baru ni dan menimbulkan kecantikan sikit..hehe..kalu tidak gok,belum ni kusam jer blog aku..nk update pun rasa malas..hehe..thank yer sya izz..jasamu amat dikenang..haha..kalu tak faham nk tanya lg..hehe..okey laa,setakat ni jer dulu..k,bye salam..

0 comments: