BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday

Buku teks form 5..ouch..

Salam..
Erm,aku kate doh.mesti ade jer ayat litang-pukang hak aku tulis dlm post2 yg lepas,emm biarlah,kalu bace tu buat2 tutup mata lah kalu tengok ayt lintang-pukang tu maklumlah budok baru belajar buat blog..ngeh3..lepas exam akhir tahun baru ni,aku tak gi dah sekolah,so markah periksa pun tak tau la brape..tp xpe laa tgk tahun depan la..hehe...masa minggu akhir sekolah tu,budak form 4 sekolah aku dapat buku teks..tp aku tak gi sekolah..mujur lah aku mempunyai kawan2 yg baik hati..mereka tolong ambil buku ke aku dan kirim ke abh aku suruh bagi ke aku..thanks friend..banyak laa buku teks..ada dlm 16 or lbih..ade dh laa aku baca sikit2..tapi aku suka sekali buku bahasa melayu komsas la yg bertajuk Sutera Dalam Lukisan..buku tu baru diterbitkan sbb sblm ni,tajuk lain..kiranya batch aku ar yg merasmikn buku tu..hehe..ceritanya menarik ar berbanding buku2 komsas yg pernah aku baca sebelum ni..buku teks diberi awl kepada  para  pelajar utk dibaca masa cuti ni supaya masuk tahun baru mereka telah bersedia dgn ilmu di dada..hehe..okey ar..aku stop sini dulu,lain masa tulis ag..

0 comments: