BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday

Sudah sekian lama..

                     Assalamualaikum semua..
Apa khabar semua?aku harap kamu semua sentiasa dirahmati Allah swt dan berada di bawah perlindunganNya selalu..ameen..terlebih dahulu,aku ingin memohon maaf kepada anda semua yg rajin mengunjungi blog aku ni kerana sudah beberapa hari aku tidak mengupdate blog ni.. hari ini,baru berkesempatan..hehe..sekarang ni,selalu kita tengok cuaca sentiasa mendung dan hujan..sekarang musim hujan dah lar..tapi takpe lah kerana hujan kan membawa seribu rahmat kepada kia semua..so,kita mestilah bersyukur dengan rahmat Allah ini..pada 1 hari bulan 12 baru-baru ini,umurku telah cukup 16 tahun..Ya Allah,aku bersyukur kepadamu kerana telah memanjangkan umurku ini untuk terus beribadat kepadamu..hmm,aku ingin mengucapkan terima kasih kepada sesiapa yg wish ke aku especially aboh,umi,adik2 aku..kwn2 aku ,kakak mirah and others..tq all..emm,hari tu family aku gi celebrate di sesuatu tempat yg agak istimewa lar jgk,.tq umi n aboh..tua dh lar aku..huhu..ini bermkna tahun depan aku akn menghadapi SPM..doakan kejayaan aku..tapi,umi aku telah meyediakan jadual belajar utk aku n adik2 aku sepanjang waktu cuti ni..huhu..mesti ikut n patuhi lar jawabnya..tapi, bagus gok kalau tidak tak tau plok nak study hak mana se..tq umi..hehe..hmm,tak tau nk tulis bende agi ar..okey ar,aku stop sini dulu.ada masa aku tulis lagi..insya-Allah..assalamualaikum..

0 comments: