BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday

New entry..

Assalamualaikum semua...
        Apa khabar semua?semoga kita semua sentiasa dirahmati Allah s.w.t selalu dan sentiasa di bawah perlindungannya..terlebih dahulu,aku ingin memohon beribu kemaafan kepada anda semua kerana beberapa hari sudah tidak mengupdate blog ini..maklumlah masa tidak mengizinkan..pada 23.12.2010,keputusan peperiksaaan PMR telah diumumkan..kepada para pelajar yang telah berjaya mendapat apa yang diinginkan ,mestilah seronok..dan kepada yang tidak berjaya itu janganlah berputus asa kerana banyak lagi peperiksaan yang akan kita tempuhi..aku juga ingin mengucapkan tahniah kepada pelajar yang berjaya mendapat straight a"s..termasuklah sya izz..dan kepada kakak mierah,teruskan usahamu itu..aku tahu kamu telah berusaha dengan sebaik mungkin,dan hanya ini rezeki kita..kerana aku pun mempunyai pengalaman ini..huhu..emosi pula aku ni..haha,suka laa pula..tidak mau ingat dah peristiwa sedih tersebut..
oh ya,hanya tinggal beberapa lagi cuti sekolah..dan sesi persekolahan yang baru pula akan memunculkan diri..hehe,semua orang telah bersedia ke?kalau aku?nanti laa aku tanya hati aku dulu,sudah bersedia ke belum untuk menempuhi peperiksaan besar ini iaitu SPM ..harap-harap kebahagiaan laa yang akan memunculkan diri,jangan lah kekecewaan pula yang akan menjelma..amin..nampaknya,semakin susah laa aku ingin mengupdate blog ini nanti..tetapi,tidak mengapa jika ada waktu terluang,insya-Allah,aku pasti menjenguk
@memasukkan entry baru ke blogku ini..
erm,telah beberapa kali sudah aku menukar layout blog aku ini..asyik tidak berpuas hati je..kadangkala aku menjadi rambang mata melihat pelbagai jenis layout yang memang sangat cantik and very attractive..layout ini ,aku tidak ingat kali ke berapa sudah aku pilih..biarlah tidak cantik pun bagi kamu semua melihatnya..tetapi,bagi aku ianya sudah cantik..hehe..perasan..so,rajin-rajinlah menjenguk blog aku ini..kepada sesiapa yang telah terbaca ataupun memang sengaja membaca blog aku ini,diharap follow lah yer..(kepada yang tidak follow lagi laa)..terima kasih aku ucapkann ..aku rasa hanya setakat ini dahululah aku tulis..insya-Allah kalau panjang umur,aku update lagi..okey..salam..                                                                                                                                     salam sayang,  aqila..         

0 comments: