BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday

keletah kanak2...

  Assalamualaikum semua..
              Apa khabar semua?sihat?aku harap kamu semua sihat walafiat dan berbahagia di samping keluarga tersayang pada waktu cuti ni..gunalah masa anda semua dengan melaukan perkara yg berfaedah..kalau sesiapa yg ingin bercuti tu,aku ucapkan selamat bercuti dan jaga diri  masa bercuti tu..hehe..urm,seronoknya kalau pergi bercuti..family aku tak tau lagi nak pergi bercuti di mana..huhu..harap2 jadi la hak dirancang tu..ameen..semalam,sepupuku iaitu kak nun sekeluarga bermalam di rumah aku..best ar,ramai-ramai gini..macam2 keletah ank2 kak Nun iaitu Dini n Dina..urm,tapi ape2 pun mmg best ar..tapi,sekarang ni mereka dah balik..huhu..mlm tu kita orang tidur lewat ar sebab duk cakap2,menonton televisyen sambil mkn kuaci..haha..lepas satu cerita ke satu cerita habis kita org tgk..hehe..sukakan ramai2 mcm ni..hehe..esok,pak cik dan mak cik aku yg tinggal di Kuantan akn pulang ke rumahnya setelah pergi menunaikan haji..Insya-Allah keluarga aku akn pergi menziarahi mereka..herm,kejap agi kene sambung study pulok..huhu..ni pun duk berebut broadband dgn adik3..huhu..geram betul..nak tulis banyak2 tak leh..huhu..adik3 aku ada fb lake..sokmo duk berebut nk tengok..huhu,,okey ar..ada org duk tunggu nk guna broadband pulok..geram lar..k ar..assalamualaikum..

0 comments: