BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday

Salam Maal Hijrah..

   Assalamualaikum semua..
     Hari ini merupakan satu muharram,1432 hijrah..jadi,dikesempatan ini aku ingin mengucapkan salam maalhijrah kepada semua..semoga kita mendapat kerahmatan dan keberkatan drpd Allah swt pada thn baru yg tlh menjelma ini..hehe..so,aku harap kita semua akn melakukan kebaikan berbanding thn2 yg lepas..ameen..tanamkan di dlm diri masing2 dgn azam yg baik..tak kira azam ape pun..nak berjaya dlm exam ke,nak buang tabiat menghadap internet 24 jam ke,nk jadi sorang ank yg baik ke,atau ape2 jer..aku pun ingin berubah gok..hehe..urm,spm!spm!spm!telah memanggilku tetapi aku tidak bersedia lagi utk mghadapi saat2 itu..huhu..nak buat mcm mana ni??hua2..nampaknya aku mesti berusaha dgn keras untuk mencapai apa yg diidamkan tu..oh lupa,hari ini juga telah cukup setahun pemergian nenek aku yg aku panggil dgn panggilan "wo" ke rahmatullah..semoga arwah wo ditempatkan di kalangan org yg beriman..al-fatihah..arwah meningggal pada 1 muharram thn lepas,18/12/2009,pada pg jumaat..erm,debarnya rasa ..dah lar subjek form4 aku tak khatam dgn sepenuhnya lagi..adui..tapi tkpe,kalu kita rajin senang jer..hehe..insya-allah..kalu malas gok nak buat macam mana lagi..so,pengajarannya ialah kia mestilah berusaha dgn gigih jika mahu berjaya..huhu..aku ni tulis pandai,tapi nak praktis sendiri tu rasa mcm susuh jgk..haha..apa la Aqila2..herm,mudah-mudahan aku menjadi seorang pelajar yg rajin pada thn baru ni..insya-allah..ameen..

0 comments: