BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday

update2..

Salam semua..
  Huh,setelah menunggu giliran aku utk mendapat broadband ini dari adik3 aku,akhirnya boleh juga aku update blog ini..aku rasa rindu untuk update blog ni..so,terpaksalah aku menunggu giliran untuk guna internet ni walaupun sudah larut malam..haha..susah gok guna broaband ni sebab kene gilir masa dengan family yg lain..kalu guna wireless kan best ,senang sikit ..tak payah lar duk berebut..herm.ape2 pun..syukur gok lar ada broadband ni kalu tak guna internet langsung..lagi la haru.. malam ni.datuk dan nenek aku yg tinggal di Pasir Puteh tidur rumah aku..best ar..bukannya senang mereka nak tidur rumah anak2..biasa lar,org tua kan dia suka duduk rumah dia jer..erm.,kepada pelajar spm.,mereka boleh merdeka doh kerana telah habis exam  setelah berjuang dalam menghadapi peperiksaan selama beberapa minggu..hehe..nampaknya,aku dan bakal2 calon spm thun depan pula lah yg akan berjuang habis-habisan untuk mendapat keputusan yg cemerlang kelak..so,kalu ada buku2 ulangkaji yg tidak bersentuh lagi tu,harap2 guna lah..pesanan ni aku tujukan utk diri aku jgk ..mana tahu,kot2 tak perasan yg ada buku belum "disentuh" lagi..haha..kene check semula ar ni..okey ar..tak tau nak tulis apa lagi..ok ..assalamualaikum..

0 comments: